Norma Jean Mortensen, pe numele ei real, a fost abandonată de mamă de când era mică, fiind total lipsită de afecțiune părintească. A crescut prin orfelinate și a fost adoptată temporar de unele familii denaturate care au abuzat-o sexual, fizic și psihic în mod repetat. Și pentru că principala condiție pe care trebuie s-o întrunească un star în devenire, în afară de frumusețe și talent, este să provină dintr-o familie anormală, unde individul a suferit traume psihice foarte mari în copilarie, Marilyn a fost candidata perfectă pentru a deveni o starletă model.
Având un psihic fragil, o stimă de sine scăzută, o mare nevoie de afecțiune și apreciere, Marilyn a crezut în steaua celebrității. Se cunoaște foarte puțin faptul că ea a lucrat ca stripteuză într-un local rău famat înainte să devină cunoscută. În această postură de dansatoare la bară l-a cunoscut pe unul dintre cei mai influenți agenți ai Holywodului, satanistul Anton Lavey, care s-a ocupat de promovarea ei, plasând-o mai departe. De numele lui Anton Lavey se leagă cariera unei alte blonde celebre care a avut o viață și o carieră asemănătoare divei Marylin, Jane Mansfield, doar circumstanțele morții au fost diferite în cazul celor două. Atât Jane Mansfield cât și Marilyn Monroe au fost victime ale controlului mental MK-ULTRA, prin programarea mentală de tip BETA, răspunzătoarea de latura manifestării unei sexualități pronunțate. Prin această tehnică de manipulare, Marilyn a devenit o sclavă sexuală desemnată să promoveze un comportament imoral într-o oarecare măsură voalat de figura și gesturile ei aparent inocente. Și pentru că psihicul uman este o complexitate, aceste metode de exercitare a controlului traumatizant asupra minții are și elemente deficitare. Uneori, subiecții își revin din starea de manipulare și se revoltă împotriva celor care îi asupresc. Marilyn Monroe, în ultima parte a vieții sale, a ieșit de sub controlul programatorilor, motiv pentru care a fost internată forțat într-o clinică de recuperare, această recuperare însemnând de fapt reprogramarea mintală. Însă în cazul ei n-a mai funcționat ,,recuperarea”, așa că a fost aruncată la 36 de ani din ,,trenul libertății’’ (această expresie este folosită pentru sclavii a căror psihic nu mai poate reintra în circuitul reprogramării, astfel subiecților compromiși li se inoculează tendința spre auto-distrugere). Marilyn a fost conștientă de ceea ce i se întâmplă, pentru că în una dintre cugetările sale, ea mărturisește dureros ceea ce se întâmpla în spatele cortinei….
„Hollywood-ul este un loc în care ești plătită cu 1000 de dolari pentru un sărut și cu 50 de cenți pentru sufletul tău”
Deseori, atunci când moare un star de la Holywood, se invocă ca motiv al decesului intoxicarea mortală cu o supradoză de medicamente sau droguri. De ce? Pentru că medicamentele și drogurile reprezintă una dintre cele mai eficiente tehnici folosite în controlul mintal. În momentul în care are loc ,,trezirea’’, pacienții recuperabili sunt supuși din nou traumatizantelor experimente psihice pentru a-i readuce la stadiul de sclavi obedienți sistemului care i-a format. Aceste experimente, dincolo de supoziții, întrec orice imaginație. De la utilizarea hipnozei și a substanțelor halucinogene, iradiere mintală, folosirea aparatelor cu electro-șocuri până la implanturi neuronale și trauma psihică severă prin lovituri violente care au menirea de a înlocui memoria reală cu tipul de memorii multiple induse, astfel încât individul capătă o conștiință alternantă, ceea ce duce la apariția personalităților multiple. Se folosesc, de asemenea, obiecte sau expresii sugestive pentru a determina un anumit tip de comportament la indivizii controlați. Culorile diamantelor au impact asupra undelor cerebrale răspunzătoare pentru conduitele deviante. Oglinda sugerează prezența personalităților multiple.
Ce este MK-ultra? A fost un proiect început în anii 50 în cadrul CIA, proiect care a dezvoltat metode eficiente de manipulare a stadiului mintal prin modificarea funcțiilor celebrale utilizând ca modalități: drogurile, hipnoza, medicamentele, tortura fizică și psihică, abuzul sexual sistematic. În cadrul acestor odioase experimente au participat involuntar subiecți umani din toate categoriile sociale, agenți guvernamentali, medici, militari, prostituate, artiști, bolnavi psihici și copii. O continuare a programului MK-ultra, dar într-o stare avansată de perfecționare, este proiectul Monarch, utilizat pentru controlul artiștilor din industria filmului și a muzicii.
Desigur că sutele de milioane de fani ai acestor idoli care au fost demascați prin multele materiale veridice prezentate în articole și documentare realizate special, nu vor crede nimic din cele expuse. Își vor justifica admirația mai departe, punând totul pe seama teoriei conspirației.
Recent a decedat artistul Prince care a fost, ca și Michael Jackson, un alt produs al monstruoasei industrii muzicale americane. Oare a fost doar coincidență faptul că cei doi au avut un stil de viață aproape identic și au sfârșit la fel? Până și vestimentația, mișcările scenice, coafura le erau asemănătoare. De ce? În cazul în care unul dintre ei prezenta riscul trezirii la realitate și mai ales cel al expunerii publice a punctelor din agenda Illuminati, cum a făcut Michael Jackson, care târziu a scăpat de sub control, devenind periculos, prin înlăturarea lui, rămânea un alt substituit în locul său.
Cum a existat un rege al rock’n roll-ului , Elvis Presley, tot așa a trebuit să se nască și un rege pop Michael Jackson, o regină pop Madonna, care a reușit să ajungă în fruntea ierarhiei muzicale prin îndeplinirea cu succes a misiunilor impuse de agenții de propagandă ai ocultei. Madonna, artista lispită de scrupule, materialista care și-a dorit foarte mult din copilărie să ajungă o super-celebritate, a renunțat definitiv la conștiința morală, la umanism, la Dumnezeu, ca să acceadă acolo unde și-a propus și drept răsplată a primit statutul de Mare Preotesă venerată și înțeleaptă a industriei muzicale. Întotdeauna când se face deschiderea show-ului MTV, apare Madonna în scenă executând ritualuri grotești prin care evocă demonii. Aceste manifestari anormale, păguboase minții și sufletului vor fi întotdeauna pe placul fanilor acestor idoli…pentru că în moralitatea lor degradantă ei văd în aceste acte artistice, sublimul.
Interpreţi sau formaţii ca U2, Elvis Presley, Rolling Stones, Bono, Red Hot Chilli Peppers, Beatles, Marylin Manson, David Bowie, Drayl Hall, Black Sabbath, Jim Morrison, Ozzy Osbourne, Noel Gallagher, Nirvana, Prince, Jerry Lee Lewis, Michael Jackson, Madonna, Alice Cooper, Judas Priest, Joe Cocker, AC/DC, Joni Mitchell, Jimi Hendrix, Pearl Jam, Meat Loaf, David Lee Roth, Queen, Bon Jovi, KMFDM, Rammstein, David Lee Roth, Kiss, Lil Wayne, Easy-E, Dr. Dre, Snoop Dogg, DMX, Belinda, Cher, Justin Timberlake, Jessie J, Willow Smith, Jay-Z, Kayne West, Robbie Williams, Alicia Keys, Katy Perry, Rihanna, Beyoncé, Lady Gaga, Pink, Taylor Swift etc. reprezintă nişte instrumente de propagare a violenţei, a consumului de droguri, a sexualităţii vulgare, a tot ceea ce este imoral şi josnic. Ei promovează legi noi, în care moda, sexul, banii şi răzbunarea sunt mai presus de orice. Majoritatea acestor artişti, care şi-au vândut atât talentele, cât şi sufletele diavolului, s-au lăsat influenţaţi de forţele răului şi conduc mai departe generaţiile de tineri spre decăderea totală.
Lady Gaga este cântăreața care de departe afișează cel mai ostentativ excentrism dintre tooate cântărețele americane. Această marionetă (puppet) cu veleități de robot uman după cum se prezintă, este atât de frapantă în felul ei de a se manifesta încât a reușit să atragă admirația a milioane de caractere slabe. Victimă a programului Monarch, care a transformat-o într-o ființă lipsită de o conștiință proprie sau de un mod de gândire propriu, Gaga își argumentează stilul muzical neobișnuit și straniu ca fiind doar o modalitate de a ieși în evidență.
Beyonce Knowels, regina R&B
După dispariția aranjată și regizată a artistei Whitney Houston, care a fost sacrificată printr-un ritual satanic în ajunul galelor MTV din februarie 2012, Beyonce Knowels, o altă frumoasa mulatră care dispune de un talent vocal deosebit și care avea deja de câțiva ani de zile notorietate de artistă favorită la titulatura principală de regină a muzicii, o înlocuiește pe Whitney. Diferența dintre Whitney și Beyonce este enormă, atât ca imagine și stil muzical abordat. Aparițiile scenice pe care le avea Whitney erau acelea ale unei artiste cu un talent muzical extraordinar, cu o vestimenație care trecea pe plan secundar în atenția publicului fiindcă Whitney se îmbrăca decent și cu bun gust, pe când Beyonce, cu ținutele ei vestimentare sumare și mișcările lascive, prezintă prototipul cântăreței care propagă sexualitatea, însă la fel ca și la ceilalți sclavi ai marii familii muzicale americane, șlefuirea artistei Beyonce s-a efectuat în cadrul programului de control mintal Monarch. Dacă vizionezi câteva secvențe din videoclipurile ei care abundă de simboluri oculte, îți dai seama de modul cum este controlată și manevrată precum o ființă fără rațiune în direcția răului pe care îl propagă prin intermediul versurilor din cântecele ei care conțin mesaje subliminale.
Definiția subliminalului
Imaginea subliminală este acea imagine care nu poate fi văzută cu ochiul liber, dar pe care doar partea inconștientă a creierului nostru o percepe. Mesajul subliminal este mesajul care acționează ca un stimul la nivelul subconștientului, fără a fi înțeles de partea conștientă, acest stimul care trece dincolo de nivelul conștient, provoacă stări emoționale deosebite excitând simțurile. Tocmai din acest considerent, mesajele subliminale sunt utilizate pentru că nu trec pe calea conștientă a creierului, unde informațiile sunt filtrate.
Artiștii din România, contaminați de snobism sau… victime ale importului de cultură americană?
Când este vorba despre etalarea unui comportament și a unei vestimentații excentrice, o parte dintre cântăreții români din generația actuală, cei mai în vogă, au tot mai mult tendința de a imita artiștii de peste ocean. Stilul muzical, vestimentația, mișcările scenice, până și simbolistica unor gesturi cu caracter ocult este afișat în registru lor scenic. Ceea ce numesc unii muzică de calitate, nu este decât un kitsch, pentru că limba engleză este utilizată tot mai des și plină de expresii vulgare. Din fericire, iubitorilor de muzică românească de calitate, le-a rămas moștenirea muzicală prețioasă a artiștilor consacrați din generația veche…și n-au fost puțini!
Autor: Andreea Arsene
Cărți de autor publicate: carte de poezii ,,Clipă Măiastră’’ publicată în toamna anului 2014 și lansată la evenimentul de carte național Gaudeamus ROMEXPO. Al doilea volum de poezii intitulat ,,Alter ego-uri’’ publicat în toamna acestui an și prezentat în cadrul evenimentului Gaudeamus București 2015.Alte lucrări scriitoricești în curs de publicare pentru anul viitor. ,,Tăcerea mieilor de gheață’’ carte de poezii și o carte de proză ce va cuprinde majoritatea articolelor scrise pentru diverse publicații.